Jdi na obsah Jdi na menu
 


Schůze výboru ze dne 16.7.2008

16. 7. 2008

Zápis z jednání výboru ze dne 16.7.2008 v 18:00

 

 

Přítomni:         Humhalová, Nováková, Šoch, Rychtařík

 

Program:

1.       Informace ohledně nového výboru

Zápis změny v Obchodním rejstříku bude odeslán co nejdříve doporučenou poštou – zajistí Veronika Nováková. Do sbírky listin byly dokumenty (na CD) odeslány 11.7.2008 doporučenou poštou.

 

2.       Digitalizace  STA

Na doporučení správce byla výborem vybrána firma ADREA spol. s.r.o. Digitalizace bude provedena ve (shromážděním odsouhlasené) levnější variantě v ceně cca 33 150,- Kč bez DPH. Původní analogový systém zůstane funkční do posledního momentu a pro vlastníky bytů se v prvopočátku nic nemění. V bytech bude možné instalovat jednotlivé tzv.“SET-TOP-BOXY“ a přijímat celou nabídku vysílání DVB-T. Budou fungovat i nejnovější televizory s již vestavěným digitálním tunerem. Zároveň bude provedena kontrola signálu na všech větvích rozvodu STA – jak analogového tak digitálního. Toto bude provedeno během měsíce srpna 2008.

 

3.       Nabídky na plastová okna na společných prostorách domu                

U pěti firem poptal Petr Rychtařík cenové nabídky na výměnu oken ve společných prostorách domu. Obdržené nabídky byly předloženy výboru k prostudování a budou se dále projednávat na schůzi shromáždění vlastníků, která bude svolána na podzim 2008.

 

4.       Kontrola prací zadaných správci

  • Reklamace TUV – odkládá se z důvodu poškození tepelného výměníku. Tepelný výměník není majetkem domu, a proto správce nemohl provést jeho výměnu. Porucha byla nahlášena majiteli – panu Brotánkovi, dodavateli TUV. Z naší strany proběhne alespoň výměna těsnění na kohoutech rozvodu topení.
  • Nátěr podlah ve sklepích – odloženo na zimu z důvodu levnější a dostupnější pracovní síly.
  • Pasport domu – začalo jeho zpracování – Petr Rychtařík v součinnosti se správcem.
  • Zatékání do bytu č.69 – správce bude řešit po dohodě s odborníky.
  • Oprava dlažby ve vstupním zádveří, odstranění rohoží a začištění pěny okolo plastových vchodových dveří – bude provedeno v 29.-30. týdnu 2008.
  • Utěsnění dveří na střechu – nutno zajistit do konce července 2008.
  • Zrušení elektroměru (vč. příslušné smlouvy) pro prádelnu – provedeno 16.7.2008.
  • Oplocení kontejnerového stání – na doporučení správce a z důvodu finanční náročnosti (nabídky za cca 78 000,- Kč) odloženo po provedení úprav v okolí vlečky plánovaných MČ Praha 12 na rok 2009.
  • Vodicí kabel osobního výtahu – dle provedené revize je nutná jeho výměna – cena bude upřesněna co nejdříve.
  • Izolace základů domu – správce zajišťuje cenové nabídky a jedná s úřady o nutných povoleních.
  • Elektrorevize společných prostor domu a řešení zprovoznění nouzového osvětlení – právě probíhá.

 

5.       Smlouvy SVJ

Rosťa Šoch provedl kontrolu všech smluv SVJ a doporučil revizi těch,které se týkají telekomunikačních antén na střeše domu.

 

6. Nájezdová rampa

Výbor i nadále pracuje na zajištění 100 % podpisů vlastníků potřebných k zahájení stavby rampy jak bylo odsouhlaseno na shromážděním vlastníků v květnu 2008.

 

 

 Zapsal:

 Rychtařík, v Praze dne 17.7.2008